Jyväskylän yliopiston ja Keski-Suomen sairaanhoitopiirin II Monitieteinen tiedepäivä ke 26.10. klo 8:30-17

Alkamisaika: keskiviikko 26. lokakuuta 2016, 08:30

Päättymisaika: keskiviikko 26. lokakuuta 2016, 17:00

Paikka: Mattilanniemi, Agora

Jyväskylän yliopiston ja Keski-Suomen sairaanhoitopiirin yhteinen II Monitieteinen tiedepäivä järjestetään tänä vuonna keskiviikkona 26.10.2016 klo 8:30-17:00 Jyväskylän yliopistossa, Agorassa.
Aamupäivän sessioissa asiaa geriatrian alan tutkimuksista, masennustutkimuksista ja iltapäivällä aivotutkimuksista. Lisäksi ohjelmassa lyhyitä tietoiskuja mm. Keski-Suomen Biopankista ja tutkimusten esittelyä postereiden muodossa. Mahdollisuus tutustua myös Aivotutkimuskeskuksen MEG-laboratorioon klo 13-14.

Tiedepäivä tarjoaa foorumin tutkimukseen tutustumiselle, tutkimustiedon esittämiselle, yhteiselle keskustelulle, verkostoitumiselle ja uusien yhteistyöideoiden tuottamiselle. Tapahtuma on osallistujille maksuton. Paras esillä ollut posteri palkitaan. Tarkempi ohjelma ja ilmoittautumisohjeet https://www.jyu.fi/sport/laitokset/terveys/Ajankohtaista/II_monitieteinen_tiedepaiva

professori Arja Häkkinen
arja.h.hakkinen@jyu.fi