Liikunta ottaa aivoihin -yleisöseminaari ma 13.3.2017 klo 14:00-18:00: tilaisuus on täynnä ja ilmoittautuminen on päättynyt.

Jyväskylän yliopiston Monitieteinen Aivotutkimuskeskus järjestää yleisöseminaarin (in Finnish) ”Liikunta ottaa aivoihin” Jyväskylän yliopistossa (Agora/Auditorio 2, Mattilanniemi). Tapahtumassa kuullaan liikunnan merkityksestä aivojen hyvinvointiin, esitellään yliopistolla tehtävää aivotutkimusta sekä kuullaan omakohtainen selviytymistarina. Myös paikalliset neurologiset potilasjärjestöt esittelevät toimintaansa Agoran aulassa.

Päivän päätteeksi on mahdollisuus tutustua aivotutkimuskeskuksen MEG-laboratorioon (50 ensimmäistä mahtuu kierroksille).

Ohjelma ja ilmoittautuminen täällä. Kiitos mielenkiinnostasi, tilaisuus on täynnä ja ilmoittautuminen on päättynyt.

Lisätietoja:

Marja Saarinen