Minulla on idea! Koko kansan aivoiltapäivä

MINULLA ON IDEA! - KOKO KANSAN AIVOILTAPÄIVÄ

Tiistaina 15.3. klo 15-17
Agora, auditorio 1 (Mattilanniemi 2, Jyväskylä)

Aivoiltapäivässä Jyväskylän yliopiston aivotutkijat kertovat omasta tutkijan polustaan. Kuulemme millaista reittiä he ovat päätyneet omiin tutkimusaiheisiinsa. He valottavat myös sitä, kuinka tutkimusprosessi etenee idean synnyttyä. Tilaisuudessa tarjoamme yleisölle mahdollisuuden ehdottaa ideoita siitä, mitä aivoista tulisi tutkia. Tervetuloa kertomaan ajatuksesi!

Kanssasi keskustelemassa ovat professori Jarmo Hämäläinen, apulaisprofessori ja aivotutkimuskeskuksen johtaja Tiina Parviainen, apulaisprofessori Miriam Nokia sekä tutkijatohtori Sanna Lensu. Tapahtuman juontaa Sara Veistola.

Ennen yleisötapahtuman alkua, klo 14-15 aivoterveyttä edistävät yhdistykset esittelevät toimintaansa Agoran aulassa. Yhdistysten edustajat keskustelevat mielellään kanssasi ja vastaavat mahdollisiin kysymyksiisi. Mukana ovat Keski-Suomen neuroyhdistys ry, Aivoyhdistys Keski-Suomi ry, Keski-Suomen aivovammayhdistys ry, Kuuloliitto ry:n Kuule ja muista -hanke sekä Keski-Suomen Muistiyhdistys ry:n Työstä aivovoimaa -hanke. Tulethan siis paikalle jo hyvissä ajoin!

Klo 17-19 Agoran auditorioon on mahdollista jäädä seuraamaan "Uni ja aivot: Miksi nukumme?" -yleisöwebinaaria: www.brsf.org/aivoviikko

Vapaa pääsy. Tapahtumassa on maskisuositus.

Tapahtumaa voi myös seurata verkkolähetyksenä: