BrainBreak 28.9.2023

Towards the Diagnostic Use of MEG & Towards Understanding Gut-Brain-Axis and Exercise Motivation in Obesity

Kansallinen neurokeskus toivottaa kaikki tutkijat tervetulleiksi seuraavaan BrainBreak webinaariin torstaina 28.9.2023 klo 15.00-16.00. Tapaamisen yhteistyöntekijänä toimii Jyväskylä Brain & Mind.

Tämän kuun BrainBreakin aiheet ja niiden esittelijät:

• Jan Kujala, Apulaisprofessori, Jyväskylän Yliopisto, puhuu aiheesta Towards the diagnostic use of MEG
  • Satu Pekkala, Yliopistonlehtori, Jyväskylän Yliopisto, & Dosentti, Lääketieteellinen tiedekunta, Turun Yliopisto, puhuu aiheesta Towards understanding how gut-brain-axis modulates exercise motivation in obesity.

Muista rekisteröidä itsesi tapahtumaan 28.9.2023 mennessä: https://tinyurl.com/4njb7c2r

BrainBreak-tapahtumat ovat säännöllisesti järjestettyjä tapahtumia erityisesti neurotutkijoille, mutta myös muille aivojen terveydestä kiinnostuneille toimijoille. Tapahtumien tavoitteena on tarjota verkostoitumis-mahdollisuuksia tutkijoille mahdollisimman laajasti. Lisätietoa tapahtumasta saat olemalla yhteydessä Kaisa Unkilaan, Kansallisen neurokeskuksen palvelupäällikköön (kaisa.unkila@uef.fi).