Säröt saavat lentäjät oppimaan

Samalla aallonpituudella -niminen tutkimushanke on Ilmasotakoulun ja Firstbeat Technologiesin sekä JYU:n yhteinen. Sen parissa työskentelee tutkijoita kasvatustieteiden laitoksesta, opettajankoulutuslaitoksesta ja psykologian laitoksen Aivotutkimuskeskuksesta.

Etsimme tutkittavia kipuun liittyvään aivokuvantamistutkimukseen

Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää kivun kokemukseen ja kivun lievityksen vaikuttavuuteen liittyviä psykologisia ja hermostollisia tekijöitä. Lisäämällä ymmärrystä näistä piirteistä, on mahdollista tehostaa sairauksien ja kivunhoitoa huomioimalla tekijät yksilöllisesti hoitoa suunniteltaessa.

MEG-ajokorttikurssi 24.-26.10.2023

Suunnitteletko sinä tai ohjattavasi MEG-aineiston keräämistä lähitulevaisuudessa? Rekisteröidy MEG-ajokorttikurssille viimeistään 6.10.2023!

BrainBreak 28.9.2023

Towards the Diagnostic Use of MEG & Towards Understanding Gut-Brain-Axis and Exercise Motivation in Obesity

Jyväskylä Brain and Mind senior meeting 9.10.

Jyväskylä Brain & Mind senior meeting -tapahtumat tuovat kaikki yliopiston neurotutkijat yhteen keskustelemaan aivotutkimuksen ajankohtaisista aiheista, strategisista suuntauksista sekä tulevaisuudesta Jyväskylässä. Toivotamme kaikki tervetulleiksi tapaamiseen!

Jyväskylä Brain and Mind senior meeting 17.11.

Jyväskylä Brain & Mind senior meeting -tapahtumat tuovat kaikki yliopiston neurotutkijat yhteen keskustelemaan aivotutkimuksen ajankohtaisista aiheista, strategisista suuntauksista sekä tulevaisuudesta Jyväskylässä. Toivotamme kaikki kiinnostuneet tutkijat tervetulleiksi tapaamiseen!